Odpowiedzi

2009-11-09T15:54:05+01:00
Spichrzowa (ziemniak)
Gromadzenie wody (kaktus)
Czepna (winorośl)
Asymilacja (kaktus)


nie wiem czy o to chodzi ;/
20 3 20
2009-11-09T15:54:24+01:00
Np czepne - bluszcz,
wodonośne - kaktus,
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:55:14+01:00
- Bulwy np. ziemniak
- Kłącza np. imbir
- Rozłogi np.truskawka
- Ciernie np. śliwa
- Łodygi czepne np. winogron , bluszcz
32 4 32