Znajdź rodzajniki do podanych rzeczowników i wpisz je w odpowiedniej rubryce .

Musik, dom, pause, fußall, kinder, länder,radio, taxi, computer, essen, stadt, frage, autos, saxofon, tennis, sport, vorname, interview, cola, snowboard, fotos, technik, alter, text, pizza, gitarre, zebras, flughafen, hobbys, aussehen, kamera, CDs, tiere, tore, name, charakter .


Der Die Das Die (plural)

3

Odpowiedzi

2009-11-09T16:02:03+01:00

aussehen ,essen, - to jest CZASOWNIK

DER:charakter, name,flughafen, text, snowboard, vorname, sport, computer,taxi, fußall, dom,



DIE:kamera,gitarre, pizza, technik, cola, saxofon, frage, stadt, pause, Musik,


DAS:alter,interview, tennis, Essen, radio,


DIE - plural : CDs, tore,tiere,hobbys, zebras, fotos,autos, länder,
kinder,
2009-11-09T16:04:59+01:00
Der
länder computer charakter flughafen name vorname snowboard tore cola sport
Die
gitarre frage stadt text technik pizza kamera
Das
dom Musik pause fußball kinder taxi dom essen aussehen saxofon tennis interview alter
Die (plural)
tiere CDs zebras fotos autos hobbys
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:26:34+01:00
Poprawiłam też błędy w pisowni.

der Dom
der Fußball
der Computer
der Sport
der Technik
der Alter
der Text
der Flughafen
der Charakter

die Musik
die Pause
die Stadt
die Frage
die Name
die Vorname
die Pizza
die Gitarre
die Kamera

Das Aussehen
Das Interview
Das Snowboard
das Tennis
das Radio
das Saxophon
Das Taxi
Das Essen


Liczba mnoga (Plural):
Die Kinder
Die Länder
Die Autos
Die Fotos
Die Zebras
Die Hobbys
Die CD's
Die Tiere
Die Tore

19 4 19