Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:57:25+01:00
Delta Nilu
Korzyści:
-dobre nawodnienie
-szybki rozwój gospodarki i przemysłu
-Nil łączy się z Morzem Śródziemnym przez co powstaje dobry szlak handlowy z centrum Egiptu do Europy
i chyba tyle ;)
Straty:
- niszczenie raf kolarowych na Morzu Śródziemnym
-zanieczyszczenie wód
2 4 2
2009-11-09T16:17:29+01:00
Korzyści:
- kontrolowany poziom wody w Nilu
-regularne przepływy w Nilu
-zapobieganie powodzią
Straty:
-muły Nilu nie użyźniają pól
wydatki na sztuczne nawozy


1 5 1