Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:59:08+01:00
Lajos + Jokasta = Kreon (brat Jokasty) + Eurydyka
=
Edyp + Jokasta =
=
-Antygona + Hajmon
-Ismena
-Polinejk
-Eteokles
7 3 7
2009-11-09T16:00:06+01:00
Lajos + Jokasta --> Kreon (brat Jokasty) + Eurydyka
=
Edyp + Jokasta =
=
Antygona + Hajmon
Ismena
Polinejk
Eteokles
4 2 4
2009-11-09T18:41:04+01:00
Lajos + Jokasta = Kreon (brat Jokasty) + Eurydyka
=
Edyp + Jokasta =
=
-Antygona + Hajmon
-Ismena
-Polinejk
-Eteokles
6 2 6