Wypisz po dwie krainy geograficzne lub państwa charakteryzujące się małą gęstością zaludnienia z powodu:
*bardzo niskiej średniej rocznej temperatury powietrza
*bardzo wysokiej średniej roczne temperatury powietrza
*dużej wilgotności powietrza
*dużej wysokości n.p.m
*braku dostępu do wody słodkiej
*występownia zjawiska nocy polarnej

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:31:11+01:00
1)Kanada, Norwegia
2)Australia, Algieria
3)Kongo,Indonezja
4)Chile, Nepal
5)półwysep arabski, Sudan
6)Polnocna Kanada, Grenlandia
2009-11-09T17:48:25+01:00
A)Rosja ,Mongolia
B)Australia,Egipt
C)Indonezja,Papua Nowa Gwinea
D)Bhutan,Nepal
E)Sudan,Mali
F)Kanada,Norwegia
2009-11-09T22:10:24+01:00
1) Syberia, Kamczatka
2) Sudan, Algieria
3) Ghaty Zachodnie, Laos
4) Nepal, Tybet
5) Libia, Jordania
6) Laponia, Alaska
4 2 4