Odpowiedzi

2009-11-09T15:56:04+01:00
75% oceany,wody
Ocean spokojny 179mln km kwadratowych,
Ocean atlantycki 91mln km kwadratowych,
ocean indyjski 76mln km,
ocean arktyczny 15mln km,

25 lądy
Ameryka północna 24mln km
ameryka południowa 18mln km
Afryka 30mln km
Europa 10mln km
Azja 44mln km
australia 9mln km
antarktyda 14mln km
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:00:19+01:00
Azja : 44mln km do kwadratu
afryka: 30mln km do kwadratu
ameryka północna: 24mln km do kwadratu
ameryka południowa: 18mln km do kwadratu
antarktyda: 14mln km do kwadratu
europa: 10mln km do kwadratu
australia 9mln km do kwadratu


ocean spokojny ( pacyfik )
ocean atlantycki ( atlantyk )
ocean indyjski
:)
3 3 3