Dopisz do podanych liczebników
-pokrewne rzeczowniki z ó
trzy- siedem- sześć-
dwa- cztery- osiem-
-pokrewne liczebniki porządkowe z ó
sześć- siedem- osiem-
-pokrewne liczebniki porządkowe z wymieniającym się ę na ą
pięć- dziesięć-
dziewięć- tysiąc-

Proszę o pomoc !!!!!!!!!!!




2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T15:58:36+01:00
-trójka -siódemka -szóstka
-dwójka -czwórka -ósemka
-szóstka -siódemka -ósemka
-piątka -dziesiątka
-dziewiątka -tysiąc
9 3 9
  • Użytkownik Zadane
2009-11-09T15:59:18+01:00
Trójka , siódemka , szóstka, dwójka czwórka , ósemka ,

2 szósty siódmy ósmy

piąty , dziesiąty , dziewiąty tysięczny
prosze bardzo
7 5 7