Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:02:09+01:00
Gęstość - d = m/v
V = 50m szesciennych = 50000 dm szesciennych
d = 0,164 g/dm szescienne
m=?
m = d x V
m = 0,164 g/dm szescienne x 50000 dm szescienne = 8200 g
odpowiedz: masa helu w balonie wynosi 8200 g


robilismy z pania w klasie :)
2009-11-09T16:02:42+01:00
G - gęstość
g = m/V, gdzie m - masa, V - objętość
m = gV
g = 0,164 g/dm³ = 0,164 kg/m³
m = 0,164kg/m³ * 50m³ = 8,2kg