Przyjmując, że π = 3,14, wyznacz obwód koła o średnicy :
a) 7 cm

O = 7cm*π= .......*3,14=.......cm

b) 13 cm
c) 0,5 cm


(Należy wstawić w kropki w przykładzie a), a w następnych rozwiązać całość. Z góry dziękuję : ) Odwdzięczę się tym samym ! )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:02:40+01:00

a) 7 cm
O = 2πr=dπ
d=7
O = 7cm*π=7cm*3,14=21,98 cm

b) 13 cm
O = 13 cm * 3,14 cm= 40,82 cm

c) 0,5 cm
O=0,5cm*3,14cm=1,57cm


;))
1 5 1
  • Evv
  • Rozwiązujący
2009-11-09T16:05:32+01:00
A) O= 2πr
O= 2*3,5cm*3,14
O= 21,98 cm

b) O= 2*6,5cm*3,14
O= 40,82 cm

c) O= 2*0,25*3,14
O= 1,57 cm
1 5 1
2009-11-09T16:18:29+01:00
A)7cm
O=7cm*π=7cm*3,14=21,98cm
b)13cm
O=13cm*π=13*3,14=40,82cm
c)0,5cm
O=0,5cm*π=0,5cm*3,14=1,57cm
1 5 1