Odpowiedzi

2009-11-09T16:01:52+01:00
Przepowiadały przyszłość zwykłym ludziom tzn. kapłani interpretowali ich wierszyki. Najsłynniejsza znajdowała się w Delfach.
10 2 10
2009-11-09T16:04:03+01:00
W delfach była najsłynniejsza, były b. ważne, a ich zdanie było głęboko poważane nawet przez królów
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:07:21+01:00
Wyrocznie to były specjalne miejsca wybrane przez Hellenów, w których Hellenowie wierzyli, ze bogowie przepowiadają przyszłość. Najsłynniejszą wyrocznią jest wyrocznia Delficka, w Delfach.
23 3 23