1 oblicz ,która godzina czasu słonecznego jest w Olsztynie (21 stopni E ) , gdy w Madrycie (4 stopnie E ) słońce góruje
2 oblicz o której godzinie samolot doleci do lotniska w Dublinie (6 stopni W ) jeśli wystartował z lotniska w Moskwie ( 37 stopni E) o godzinie 6.00 .lot trwał cztery godziny .obliczenia wykonaj dla czasu strefowego .

3

Odpowiedzi

2009-11-09T16:09:52+01:00
Mam te same czwiczenia i mam na 100 dobrze dostała 5

1 słonce guruje o 12;00 w madrycie 12;00 21stopni + stopnie -- 25 stop 25razy 4 -- 100 min 1 h 40 min 12h +1 h4 0 mmin -- 13 h 40 min
zad 2 6 godz + 4 godz 10 godz rożnica 3 godz
6 2 6
2009-11-09T16:14:14+01:00
1)
21-4=17
17*4min=68min= 1 godz 8 min
2)
6+37=43
43*4min= 172min=2 godz 52 min
6,00- 2, 52= 3,08 +4godz=7,08
samolot doleci o godz 7,08
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T20:49:54+01:00
1)21*-4*=17*
1*=15 min

17*x15 min=255 min
255 min to 4 h 25 min
12.00 + 4.25 = 16.25

2) 6 + 37* = 43
43* x 15 min = 645 min = 11 h 25 min

Samolot doleci o 11.25



5 2 5