Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:10:54+01:00
Pewnie jak wiele moich zanjomych nie lubię szkoły i ją krytykuje. Jest wiele argumentów które udowadniają moją tezę. Napewno szkoła to wiele stresu i kłopotów. Przed każdą klasówką czy kartkówką każdy bardzo się denerwuje czy dobrze napisze, niezależnie czy się przygotował czy nie. W szkole również powstaje wiele konfliktów, przez co wiele uczniów staje przed wieloma problemami i decyzjami. Pozatym szkoła zabiera uczniom cały wolny czas. Nauczyciele w dzisiejszych czasach bardzo dużo zadają do domu. Własnie przez to wiele osób nie ma zupełnie czasu dla siebie i swojej rodziny. Nieto że każą sie co lekcjaa uczyć to jeszcze do tego dochodza dodatkowe zadania domowe, co napewno jest dużą przeadą.
1 5 1
2009-11-09T16:31:46+01:00
Malo ktory uczen lubi swoja szkole ja rowniez nie jestem jej zwolennikiem ,chodze bo musze ,bp kaza bo tak trzeba.Szkola wywoluje we mne ogromny stres zwlaszcza ciagle klasowki,rozne testy.Wiem ze trzeba sie uczyc ale uwazam ,ze nic na sile .Niestety nauczyciele wciaz wymagaja czegos nowego,z dnia na dzien zadaja wiecej,,,Wszkole czesto dzieja sie rozne niemile sytuacje przez co czeto boimy sie do niej chodzic.Szkola to rywalizacja slabszych uczniow z tymi lepszymi.Jesli ktos uczy sie dobrze nauczyciel to docenia nie pomaga slabszym,czsami skresla ich juz na samym poczatku.dlatego moim zdaniem szkola jest do bani jak to mowia moi rowiesnicy.Wolalbym uczyc sie w szkole gdzie wszyscy sa sobie rowni.
1 4 1