Odpowiedzi

2009-11-09T16:04:30+01:00
Ponieważ chłopacy mają śilniejszy głos od ciewczyn i szypciej przegodzią niż dziewczyny metarmofoze
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:13:27+01:00
Więzadła głosowe mają różną długość u kobiet i mężczyzn. U mężczyzn są na ogół dłuższe (niższa barwa głosu) - od 17 do 25 mm. Kobiety, jako zazwyczaj mniej umięśnione, mają także odpowiednio krótsze fałdy głosowe (długości 12-17 mm).
1 5 1