Odpowiedzi

2009-11-09T16:09:07+01:00
Głównie przedstawiali ich jako ludzi z głowami zwierząt, bądź odwrotnie. Każdy z bogów miał coś charakterystycznego. Czczono ich poprzez składanie ofiar. Najbardziej charakterystyczną ofiarą była ambrozja.
10 1 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:13:50+01:00
Grecy wyobrażali sobie bogów,pod postacią zwykłych ludzi,nieśmiertelnych i bardzo utalentowanych,przypisywano im również jakiś atrybut,np. Afrodyta-złote jabłko.
Ludzie oddawali im cześć budując dla nich świątynie,zawody były na ich cześć,sztuki teatralne dotyczyły bogów.
14 4 14