Hej! Potrzebuję mapy (takiej wyraznej, łatwej do odczytania) Polski przed zaborami (przed I wojną światową). Może być link, załącznik. Daję 20 pkt. Myślę, że to dużo. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Oczywiście nagrodzę najlepszą, jeśli mapa, ktorą mi zaprezentujecie bedzie prawdziwa (tzn. bedzie przedstawiala Polskę przed zaborami) i łatwa do odczytania. Jeszcze raz dzięki- to super, że pomagacie innym.
Pozdrawiam,
RóżowaPantera - Ola :)

2

Odpowiedzi

2009-11-09T16:09:43+01:00
Http://foto.m.onet.pl/_m/e4acda60023b44e88bd8761a2a5a2c72,14,19,0.jpg


Mi się zdaje że łatwa do odczytu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:12:46+01:00
Http://foto.m.onet.pl/_m/e4acda60023b44e88bd8761a2a5a2c72,14,19,0.jpg


:D pozdrawiam