1. Wyjaśnij, jak jest zależność iędzy fotosyntezą a oddychaniem komórkowym. 2. Napisz, skąd roślina czerpie tlen do oddychania komórkowego. 3. Napisz, co się dziejez energią uwolnioną podczas oddychania komorkowego. Potrzebuje to na jutro, więc jak możecie to się sprężcie ;p Z góry dziękuję

3

Odpowiedzi

2009-11-09T16:11:45+01:00
W procesie fotosyntezy roślina wytwarza dla siebie pokarm, a dla ludzi powietrze.Oddychanie komórkowe czyli że rośliny oddychają przez komórki.Energia zostaje przeniesiona do mitochondrii.
1 5 1
2009-11-09T16:28:18+01:00
1.
fotosynteza to złożony proces, w którym z dw. węgla i wodym, z udziałem energi słonecznej, jest wytwarzana glukoza.
oddychanie zachodzi w każdej komórce i polega na uwalnianiu energii zmaganyzowanej w pożywieniu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:04:27+01:00
1. W procesie fotosyntezy dwutlenek węgla jest pobierany, a tlen wydychany. U człowieka tlen jest wdychany a wydychany jest dwutlenek węgla.
2. czerpie tlen z powietrza.

NA ostatnie nie wiem . Myśle że pomogłam :)
4 4 4