Uzupełnij odpowiednimi liczebnikami.
Gdzie......się bije, tam........korzysta.
......kąty , a piec.....
Plecie ...... przez.....
Kto szybko daje , ...... razy daje.
Mógłbym przysiąc , że było ich ........ .
Powiedział ni w ....... , ni w ........ .
Kto na ....... stołkach siada , ten często spada.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:11:02+01:00
Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta.
Cztery kąty , a piec piąty
Plecie piąte przez dziesiąte.
Kto szybko daje , dwa razy daje.
Mógłbym przysiąc , że było ich ...
Powiedział ni w pięć , ni w dziesięć.
Kto na dwóch stołkach siada , ten często spada
19 4 19
2009-11-09T16:14:56+01:00
Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta.
Cztery kąty , a piec piąty
Plecie trzy przez trzy
Kto szybko daje , .dwa razy daje.
Mógłbym przysiąc , że było ich trzech .
Powiedział ni w pięć , ni w dziewięć .
Kto na dwóch stołkach siada , ten często spada.

co do piątego zdania nie jestem pewna :)
15 3 15