Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:11:09+01:00
Jest to materia o stanie skupienia przypominającym gaz, złożona zarówno z cząstek obojętnych, jak i naładowanych elektrycznie, jednak jako całość czyli tak zwana elektrycznie obojętna.

* Według jednej z teorii w stanie plazmy znajduje się ponad 99% materii wszechświata, która znajduje się w obszarze dostępnym dla ludzkiej obserwacji. ;)).
2 5 2
2009-11-09T16:11:34+01:00
Plazma - tzw. czwarty stan skupienia, przypominającym gaz, złożona z cząstek obojętnych i naładowań elektrycznych.
2009-11-09T16:13:04+01:00
Materia o stanie skupienia przypominającym gaz, złożona z cząstek obojętnych jak i naładowanych elektrycznie jednak jako całość- elektrycznie obojętna.Wg jednej z teorii w stanie plazmy znajduje się ponad 99% materii tej części Wszechświata, która znajduje się w obszarze dostępnym dla ludzkiej obserwacji.