Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:19:34+01:00
99 sztuk - 99*6,50= 643,50
101 sztuk - 101*6,50-30%= 459,55
1 1 1
2009-11-09T16:21:56+01:00
6.50zł*101-30%=656,5zł-30%=459.55zł - 101 par
99*6,50zł=643,50zł --- 99 par

odp. za 101 par skarpet zapłacimy 459.50zł a za 99 par 643,50zł....
1 1 1
2009-11-09T17:27:47+01:00
101* 6,5= 656,5- 0,3 = 196,95 656,5- 196,95= 459,55

99* 6,5= 643,5
1 1 1