Odpowiedzi

2009-11-09T16:25:49+01:00
Moja idealna rodzina powinna się kochać, szanować, pomagać sobie nawzajem, dbać o wspólne dobro, a przede wszystkim rodzice powinni dawać dobry przykład swoim dzieciom.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:32:54+01:00
Moja idealna rodzina powinna być zgodna.Nie mieć przed sobą żadnych tajemnic , powinna się wspierać i pomagać sobie nawzajem . Rodzinne spotkania to też powinno się w tej rodzinie znaleźć.Utrzymywanie ze sobą kontaktów też jest bardzo ważne .Myślę że gdy te cechy będą zawarte rodzina będzie idealna :).
2 5 2