Odpowiedzi

2009-11-09T16:24:59+01:00
4,20
-3,50
=0,70GR WINOGRON DROŻSZY OD BANANÓW
4,00
-3,50
=0,50GR BANANY SĄ TAŃSZE OD JABŁEK
4,20
-4,00
=0,20 GR WINOGRONA SĄ DROŻSZE OD JABLEK
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:28:27+01:00
4,20-3,50/3,50 *100%=0,70/3,50 *100%=70/3,50 %=20%
Odp:Winogrona są droższe od bananow o 20%.
4,00-3,50/4,00 *100%= 0,50/4 *100%=50/4 %=12.5%
Odp: banany sa tansze od jablek o 12,5%
4,20-4,00/4 *100%=0,20/4 *100%=20/4 %=5%
Odp:Winogrona są droższe od jablek o 5%
2 3 2