Odpowiedzi

2009-11-09T16:31:34+01:00
Gryffindor w przybliżeniu odpowiada żywiołowi ognia, dlatego uczniowie przydzieleni do Gryffindoru mają w założeniu posiadać i rozwijać cnoty przypisywane swemu patronowi. W Gryffindorze "kwitnie męstwa cnota, króluje odwaga i do wyczynów ochota". Z poprzedniego zdania wynika zatem, że Gryfoni są nadzwyczaj odważni, dzielni i mężni. Przykładem takiej postawy są członkowie Gwardii Dumbledora. Osoby należące do Gryffindoru ce[CENZURA] także sczzerość i uczciwość. Mówi się, że tylko prawdziwy Gryfon potrawi wyciągnąć miecz Godryka Gryffingora z Tiary Przydziału.
Z tej książki nie jest , ale mam nadzieję, że się przyda;p
b Harry gdyby nie poprosił Tiary Przydziału, żeby nie przydzielała go do Syletherinu , pewnie by tam trafił ponieważ miał wiele cech z Syletherina np.posiadał umiejetność(tak samo jak Voldemort,Harry odziedziczył cześciowo jego moc)posługiwania sie mową wężów, ale poprosł tiarę przec co trafił jednak do Gryfindoru.Harry miał również cechy prawdziwego Gryfona np.potrafił wyjąć miecz z tiary (co potrafił tyklo prawdziwy Gryfon),był dobry,szlachetny odważny itp.(same dobre cechy);D...moze być?xD
45 2 45
2009-11-09T16:37:44+01:00
1) Prawdziwy Gryfon musi być odważny, szlachetny. Nigdy nie powinien myśleć o sobie, lecz o innych. Powinien móc przedkładać życie innych nad swoje, kiedy zajdzie taka potrzeba.

2) Harry Potter nie trafił do Gryffindoru przypadkowo. Tiara nie mogła się zdecydować, ale według profesora Dumbledore'a, tylko prawdziwy Gryfon może wyciągnąć miecz Godryka Gryffindora z Tiary Przydziału. Tego właśnie dokonał Harry, gdy musiał stoczyć walkę z bazyliszkiem.
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:40:09+01:00
Gryfon musi być przede wszystkim odważny, musi cenić przyjaźń, musi mieć ,, zimną krew", uczciwy, sprawiedliwy, zdeterminowany

Harry miał trafić do Slytherinu, jednak jego stanowczość( nie chciał tam iść), sprawiła, że trafił do Gryffindoru- nie był to przypadek
43 4 43