Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:38:00+01:00
DROGI NAUCZYCIEL
Chciała bym panu/ pani zaproponować ciekawą edukacyjną wyprawę do egiptu. Tam mogli byśmy całą klasa zwiedzić ciekawe zabytki dowiedzieć się o położeniach niektórych punktów, które widujemy tylko na mapie. Chcielibysmy tam chętnie pojachać mimo to iż może to dużo kosztować. Dzieki tej wyprawie dowiemy sie o kulturze tego kraju, języku porozumiewania się oraz wielu innych ciekawych rzeczy. chyba dobry początek
2009-11-09T16:37:53+01:00
Proszę Panią może od razu przejde do rzeczy.Naszą klasę bardzo ciekawi historia Egiptu . Wiem że to będzie trudne ale realne abyśmy się wybrali na wycieczkę do Egiptu.Klasa jest zgodna i tylko wystarczy pani zgoda .W Egipcie są niesamowite budowlę , piękne morza ,klimat , skały , przyroda jest fantastyczna . To będzie najlepsza lekcja geografii na całym świecie . Niech się pani zgodzi ,bo taka szansa dla pani i dla nas może się nigdy nie powtórzyć.. :)
1 4 1