Odpowiedzi

2009-11-09T16:39:19+01:00
W podróży zdarzają się grabierze bagaży, jak i rownież życzliwi podróżnicy potrzebujacy trosze wygody. Podróżnicy przestaja być życzliwi gdy ktoś kradnie im bagaż. Ostatnio duzo muwiono w "Wydarzeniach o kradzieżach bagazy przez złodzieji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:41:58+01:00
Jadąc w podróż musisz pamiętać,żeby zabrać bagaż.Na lotnisku,przy odprawie pracują życzliwi ludzie,więc na pewno nie spotkają Cie tam nie przyjemności.Na lotnisku znajduje się telewizor i można posłuchać wiadomości i zobaczyć wydarzenia z kraju i ze świata.Podróżnik nie może brać ze sobą ostrych narzędzi na pokład samolotu,ponieważ chodzi o bezpieczeństwo.Na pokładzie samolotu jest opieka medyczna,która udziela pomocy osobą potrzebującym.Zdarzali się również tacy ludzie,którzy tej pomocy nie chcieli.

[Sama wymyślałam]