Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:42:30+01:00
Świat:
1. Rosja: kłopoty obrońców praw człowieka
2. Jaruzelski zdradza sekret z czasów upadku muru berlińskiego
3. Pakistan: burmistrz Peszwaru ginie w zamachu
4. Brytyjczycy nie rozumieją wojny w Afganistanie
5. Wielki sukces Baracka Obamy
Kraj:
1. Napieralski: komisja nie zdoła wyjaśnić afery hazardowej
2. Tusk powtarza poważny gest Kwaśniewskiego
3. Tusk dobija targu z arabem
4. Chcą odwołać Piskorskiego z funkcji szefa partii
5. Zawieszeni członkowie SD szykują odwołanie Piskorskiemu
1 5 1
2009-11-09T20:00:33+01:00
Http://www.tvn24.pl/12690,1627924,0,1,b-posel-dostal-39-tys-za-niesluszny-areszt,wiadomosc.html



http://www.tvn24.pl/12690,1627881,0,1,prezydent-tlumaczy--dlaczego-nie-jest-w-berlinie,wiadomosc.html



http://www.tvn24.pl/12690,1627818,0,1,po-i-psl-otwieraja-droge-z-dwoch-stron,wiadomosc.html..
1 5 1