Odpowiedzi

2009-11-09T16:52:50+01:00
1. kaWa Czarny napój
2. annA Częste, damskie imię
3. roweR Zazwyczaj ma dwa kółka i jeździ
4. Słońce Świeci z nieba na Ziemię
5. Zygmunt ....... August
6. kalkulAtor służy do liczenia
7. HaloWeen święto przebierańców
8. kA jeden z modeli forda
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:03:16+01:00
Wargi gi(bez tego) szałas łas(bez tego)
(rysunek) (rysynek) Wiaderko i-derko(bez tego)
(rysunek)