Odpowiedzi

2009-11-09T16:51:39+01:00
MK4, 3-20 - Ewangelia wg św. Marka rozdziały od 3 do 20.

Rz8, 1-2. 14 - List do Rzymian rozdział 1,2, werset 14
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:52:55+01:00
MK4,3-20:Ewangelia wg. św.Marka rozdział 4, werset 3 - 20
ew. wg. św.j 8,12 -następne
List do Rzymian rozdział 8, werset 1-2.14
Dz. rozdział 2 i 9
41 4 41
2009-11-09T16:56:01+01:00
MK4, 3-20 - Ewangelia wg św. Marka rozdziały od 3 do 20.

Rz8, 1-2. 14 - List do Rzymian rozdział 1,2, werset 14
5 1 5