Odpowiedzi

2009-11-09T16:52:28+01:00
T=(3x-y)*l przez z
z=(3x-y)*l przez t
l=t*z przez (3x-y)
x=t*z+yl przez 3l
y=-t*z-3xl przez l
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:54:21+01:00
Oblicz: l:

(3x-y)*l=t*z
l=t*z:(3x-y)

Oblicz: t:
(3x-y)*l=t*z/:z
[(3x-y)*l]:z=t

Oblicz: z:
(3x-y)*l=t*z/:t
[(3x-y)*l]:t=z

Oblicz: y:
(3x-y)*l=t*z /:l
3x-y=t*z:l
-y=t*z:l-3x/:(-1)
y=-tz:l+3x

Oblicz: x:
(3x-y)*l=t*z/:l
3x-y=t*z:l
3x=t*z:l+y/:3
x=[tz:l+y]:3