Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T16:50:31+01:00
Wyrażenie "być na dobrej drodze" oznacza, że ktoś dobrze postępuje. jest na dobrej drodze do jakiegoś celu. dąży do czegoś i dobrze mu idzie.
29 4 29
2009-11-09T16:51:17+01:00
Czyli jeśli ktoś coś robi, np. pisze wypracowanie i jest w trakcie i mu dobrze idzie, można powiedzieć, że jest na dobrej drodze... ;D
29 3 29
2009-11-09T16:51:42+01:00
Być na dobrej drodze
znaczy że wszystko jest ok i że mamy tak ciągle postępować jak postępowaliśmy a dojdziemy do jakiejś rzeczy
14 3 14