Odpowiedzi

2009-11-09T17:00:10+01:00
Sadze że nie bo Polska ma swoją kulturę tradycje i nie podda się kulturze innych krai
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:20:17+01:00
Uważam, że wraz z wstąpieniem naszego kraju do UE nie traci on swej tożsamości narodowej. Każdy kraj ma swoje symbole narodowe, odrębne od innych takie jak: flaga, godło, hymn i żadna zewnętrzna organizacja tego nie zmieni. To, że jesteśmy w Unii Europejskiej oznacza, że możemy korzystać z pomocy gospodarczej, finansowej, wojskowej innych państw, a także jej udzielać. Nie zmienia to jednak naszej narodowej kultury oraz tożsamości narodowej. Zachowujemy ją.
2009-11-09T20:18:50+01:00
Sądzę że nie ,ponieważ historia Polski mówi sama za siebie a Polacy to naród dumny i waleczny.