Odpowiedzi

2009-11-09T16:56:48+01:00
Adam Mickiewicz ---> "Pan Tadeusz"
Juliusz Słowacki ---> "Balladyna" Hymn Smutno mi Boże "Testament mój"
Aleksander Fredro ---> "Zemsta"


:):)
16 2 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:03:03+01:00
Rej Mikołaj:
- ,,Kupiec''
- ,,Postlla''
- ,,Zwierzyniec''
- ,,Zwierciadło"
- ,,Apocalypsis''

Kochanowski Jan:
- ,,Zuzanna''
- ,,Szachy''
- ,,Odprawa posłów greckich''
- ,,Wróżki''
- ,,Elegie''

Frycz Modrzejewski Andrzej:
- ,,O poprawie Rzeczypospolitej''
- ,,Mowy''
- ,,O Kościele księga druga''
- ,,Pisma
- ,,Sylwy"

Stryjkowski Maciej:
- ,,Kronika Polska, Litewska, Żmudzka i wszystkiej Rusi"
- ,,Goniec cnoty"
- ,,Sarmatiae Europea descriptio''
18 4 18