Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:03:33+01:00
Mały książe z pewnością jest baśnią dla dorosłych. Książka w specyficzny sposób weryfikuje życie dorosłe. Odkrywa najczęstrze przejawy ,,dorosłości", takie jak zapracowanie. Książka uczy dzieci jak wejść w dorosłę życie
2009-11-09T17:21:44+01:00
Wydaje mi się, że Mały Książę jest baśnią dla dzieci. dzieci mogą nauczyć się z niej np. że trzeba dbać o swoje rzeczy, tak jak Mały Książę dbał o swoją różę.

Chociaż nie jestem pewna, może się mylę :))