Odpowiedzi

2009-11-09T16:58:26+01:00
No napisz że jest bardzo ciekawe mozna tam dużo zwiedzic itp...;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:06:09+01:00
(twoje miasto) , 9.11.2009


Drogi Nauczycielu!


Ten list pisze do pani/pana bo chciałbym/ chciałabym przekonać panią / pana do wyjazdu do Egiptu.
W Egipcie jest bardzo dużo rzeczy do zwiedzenia między innymi : Piramidy w Gizie, Piramida Cheopsa itp. :P
Pozdrawiam i jeszcze raz zachęcam do wyjazdu :)

Piotr Kowalski ; D
2009-11-09T17:31:15+01:00
Dlaczego warto odwiedzić Egipt
Z co najmniej dwóch powodów. Pierwszy jest prozaiczny, w Egipcie dobrze odpoczniemy. Tamtejsze all inclusive ma swoje uroki. Jeśli szukamy miejsca, gdzie nic nam nie przeszkodzi w relaksie, resorty w tym kraju będą doskonałym rozwiązaniem.

Ale, odwiedzając Egipt jesteśmy przecież w kraju, który ma do zaoferowania daleko więcej niż wyżerkę w hotelach i lenistwo na plaży. Poświęcając trochę czasu (zazwyczaj jeden dzień) możemy stanąć oko w oko z unikalnym na skale światowa dziedzictwem z przed tysięcy lat. Proszę Państwa przecież Egipt to kawał historii ludzkości!Jeśli ktoś rezygnuje z podziwiania unikalnego dziedzictwa ludzkości tylko dla tego, że nasłuchał się opinii „bywalców”, to nie wie, ile traci. Bo piramidy są majestatycznie piękne. Pomijam oczywiście sytuacje, gdy ktoś nie ma po prostu ochoty albo nie chce tracić nawet dnia odpoczynku z krótkiego urlopu.