W supermarkecie na półce znajduje sie 234 opakowan proszkow do prania w tym 157 do prania wylacznie w pralkach automatycznych i 97 do prania recznego.
a) czy wsrod tych opakowan sa proszki, ktore mozna stosowac do prania recznego i do prania w pralce autom.?
b) ile jest tych proszków

2

Odpowiedzi

2009-11-09T17:00:18+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:01:38+01:00
Dane:
il wszystkich opakowań 234
proszki do pralek autom. 157
pranie ręczne 97

157 + 97 = 254
a) tak
b) 254 - 234 = 20