Odpowiedzi

2009-11-09T17:02:47+01:00
Kangur jest łożyskowcem i nosi młode w torbie do pewnego momentu ich życia , tam mają jedzenie i ciepło,kiedy są samodzielne to wychodzą
6 4 6
2009-11-09T18:26:32+01:00
Kangurzyca opiekuje sie potomstwem az do smierci, w tym czasie uczy go porozumiewajac sie serią pisków, kangury nie musza miec jednego młodego, zdarzaja sie przypadki kiedy kangurzyca zostakie zapłodniona i i rodzi 2 małe. Dopóki starszy z rodzenstwa ssie mleko matki kazdy z sutków produkuje mleko w innym składzie. Przy takiej strategi rozmnazania samica moze mieć jednocześnie trzech potomków:
-najstarszego który nie dawno opuscił torbe i jest jeszcze dokarmiany mlekiem,
-średniego prezbywającego w torbie,
-młodego oczekujacego na miejsce w torbie
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:48:07+01:00
Matka kangurzyca ma za zadanie wykarmić młode i zapewnić mu bezpieczeństwo jak i pożywienie :P i musi uważać na niego żeby jej nie wyleciał z tego worka i go pilnować żeby nie uciekł bo może uciec :P (na prawdę :P) i musi go dobrze wychować żeby sobie potem poradził
4 3 4