Na informatykę potrzebuję zrobić w Microsoft word z "tabulatorem" kompletnie nie wiem co to jest i co z tym sie robi proszę o napisanie co można z tym zrobić ale dokładnie krok po kroku potrzebuję jest to pilne.Proszę was o to.MOŻNA ZAROBIĆ TYLKO ZA MYŚLENIE 10 pkt WARTO

2

Odpowiedzi

2009-11-09T17:02:21+01:00
Tabulatorto klawisz. [TAB]
Służy do robienia akapitów.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T18:57:48+01:00
Wchodząc w Microsoft Word jest pasek z liczbami od 1 do ileś tam. klikając na niego lewym przyciskiem myszy pojawi się coś w kształcie ,,L'' potem klikasz na to dwa razy lewy przycisk myszy i Ci wyskoczy Tabulatory wybierzesz w jakiej odległości ma być i później klikasz OK , i przy pisaniu gdy chcesz tego użyć klikasz TAB