Wymyśl rymowanke o Duch Św. wiedząc że:
- wstępuje na apostołów w postaci ognistych języków wieczenników
- napełnia apostołów i pozwala mówic obcymi językami
- pomaga człowiekowi w wyznawaniu wiary
- obdarowuje swoimi darami dla wspólnego dobra
- prowadzi do życia i pokoju człowieka
- wspiera nas w wolnym wyborze
- pomaga nam w modlitwie
- stawia się za nami u Boga
- modli się za nas!
Potrzebe mi to jak najszybciej!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:21:37+01:00
Ogniste jezyki tworzy
usta na obce języki otworzy,
wzmacnia w wyznaniu wiary,
daje nam liczne dary,
U boga za nami się wstawia
pomaga nam i nigdy nie zostawia
2009-11-09T21:13:03+01:00
Pozwala mówić obcymi językami
obdarowuje swoimi darami
prowadzi do życia i wiecznego pokoju
to On Duch Święty wstępuje na apostołów.