Odpowiedzi

2009-11-09T17:05:02+01:00
Tracą np. cenne kazanie, wspólną modlitwę, sluchanie ewangelii i możliwość przyjęcia eucharystii.


btw. nie tracą godizny na głupoty
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:07:08+01:00
Ludzie którzy nie chodzą do kościoła przede wszytkim traca wiare w Boga.Bój właśnie dla ludzi stworzył kościoły itd.ale ludzie nie doceniają tego co on dla nas zrobił.Dlatego żeby nie iść do kościoła postanowili modlić się do boga w domu.Miom zdaniem ludzie którze nawet nie poświęcom bogu nawet 1 godz.w tygodniu to sa ludzie którzy go nie doceniają.
10 4 10