Odpowiedzi

2009-11-09T17:04:56+01:00
Mówić lakonicznie, czyli krótko, zwięźle i na temat

powrócić z tarczą, czyli zwyciężyć.
:))

liczne na najjjjjjjjjjjjjjjjjj..;D
5 4 5
2009-11-09T17:05:05+01:00
Mówić lakonicznie-mówić krótko, zwięźle i na temat, nie rozgadywać się, nie marnować słów
powrócić z tarczą-wygrać
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:05:48+01:00
Mówić lakonicznie to znaczy muwić zwięźle ,nie rozgadywać sie

powrócić z tarczą to oznacza wygraną ,tego zwrotu najczęściej używano w czasach bitw rzymskich
5 3 5