Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • x19
  • Rozwiązujący
2009-11-09T17:08:13+01:00
3H2S --> 6H+ + 3S 2-

5H2SO4 --> 10H+ + 5SO4 2-

3HCL --> 3 H + + 3Cl-

2H3PO4 --> 6H+ + 2PO4 3-
  • Użytkownik Zadane
2009-11-09T17:11:31+01:00
3H2S -> 6H+ + 3S 2-
5H2SO4 -> 10H+ + 5SO4 -²
3HCL -> 3 H+ + 3Cl-
2H3PO4 -> 6H+ + 2PO4 3-

jak jakies rowania do domnie
2009-11-09T20:42:50+01:00
6H+ + 3S 2-
10H+ + 5SO4 2-
3H + + 3Cl-
6H+ + 2PO4 3-