Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:07:25+01:00
M - kto co? -mucha
D. Kogo czego? - muchy
C. komu czemu? - musze
B. Kogo co? - muchę
N. z kim z czym? - muchą
Msc. o kim o czmy? - musze
W. o - mucho

M. -plecy
D - pleców
C. - plecom
B. - plecy
N. - plecami
Msc. - plecach
W. - plecy.
  • Użytkownik Zadane
2009-11-09T17:18:52+01:00
M-mucha muchy
D-muchy much
C-musze muchom
B-muchę muchy
N-z muchą z muchami
M- o musze o muchach
W-o mucha muchy

plecy
pleców
plecom
plecy
z plecami
o plecach
plecy

a te trudne to np. oko i ucho
1 5 1