Odpowiedzi

2009-11-09T17:06:53+01:00
Skoro 3 godziny to 10% (x) czasu
to cały wolny czas to 30 godzin.

jak nie ma 30 godzin wolnego czasu to znaczy ze sie pomylila, a jak ma 30 godzin to ma racje i ja jej zazdroszczę:)
2009-11-09T17:08:41+01:00
3h---10%
30h---100%

uzasadnienie jest takie że na 24h nie można mieć 30h wolnego czasu;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:21:06+01:00
3h - 10 %
x - 100 %

x = (3h*100%)/10% = 30 h-

aby tak bylo dzien musialby trwac minimum 30h i Asia musialaby miec rowniez tyle czasu wolnego, co jest niemozliwe gdyż doba ma tlyko 24 godziny :)