Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:07:17+01:00
Zamocować do deseczki (np. za pomocą gwoździa) koniec gumki lub sprężyny. Na drugim końcu zrobić haczyk. Trzymać całość pionowo i wieszając kolejno coraz większe obciążenia zaznaczać na deseczce skalę
5 4 5
2009-11-09T17:07:37+01:00
Przygotować:
-przezroczystą rurkę
-mazak
-sprężynę z haczykami na końcu
-plastelinę
3 2 3
2009-11-09T17:14:14+01:00
Na końcu tej spręzynki zrobić haczyk i jakiś obciąznik . jeszcze potrzebna jest miarka czyli podziałka miarką może być kartka na która zostala podzielona np co 1cm i sprawdzić ile dane cialo waży :)
3 2 3