Odpowiedzi

2009-11-09T17:08:43+01:00
Ruch obrotowy to ruch Ziemi wokół własnej osi;D
4 4 4
2009-11-09T17:09:23+01:00
Ruch obrotowy to ruch wokół własnej osi, trwa on dobę, a dokładnie 23h 56 min 4s. ruch ten odbywa się z zachodu na wschód

Ruch obiegowy to ruch wokół słońca- trwa on 365 dni :)
Dzięki !!!! Napisałaś tak że pa ni dała mi piątkę !!! jeszcze raz dzięki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:10:21+01:00
Ruch obrotowy-to ruch kiedy Ziemia okręca się wokół własnej osi.
Ruch obiegowy-to ruch kiedy Ziemia obiega już Słonce czyli kręci się wokół niego !

Proste,liczę na najlepsze !
Pozdro ;)
3 5 3