Odpowiedzi

2009-11-09T17:08:55+01:00
2009-11-09T17:10:00+01:00
Temat może być: Cmentarzysko, północ i ja.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:13:58+01:00
Groza i strach tak??
Wydaje mi się że powinno to być:
- burza stuleci (nagła, długa, ciemne chmury, pioruny)
- nawiedzony dom (przechodzisz obok jakiegoś starego domu, podobno nikt tam nie mieszka ale tobie wydaje się że ktoś stoi w oknie i postanawiasz to sprawdzić),
- organizujesz seans spirystyczny (podczas takiego seansu nie wolno się śmiać, jedna osoba nie wytrzymuje i wybucha śmiechem. Duch pyta kto zorganizował ten seans koledzy odpowiadają, że ty. Duch odpowiada że ciąży na tobie jego klątwa. CO dalej robisz?)


Zadziałała mi wyobraźnia mam nadzieje że ci pomogłam.
Jeśli tak to mi napisz wiadomość :)