Odpowiedzi

2009-11-09T17:14:42+01:00
Napisz tak
Dzieńdobry Pani chciałbym zachęcić panią na zwiedzenie egiptu
byłem tam 2 razy i bardzo mi sie podobało jest super
a w tym czasie odpocznie sobie pani od nas i innych a panią napewno
ktoś godnie zastąpi zapraszam i prosze o odpowiedź

PS-niech pani pomyśli o tym

napisz tak ja miałem to samo zadanie i 5- dostałem ale dostał bym 5
ale miałem błędy ortograficzne
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:18:40+01:00
Szanowny Panie Nauczycielu !
W pierwszej części listu serdecznie Pana pozdrawiam. Chciałam powiedzieć , że postanowiłam napisać list , aby zachęcić Pana do odwiedzenia pięknego Egiptu.
Moi rodzice byli tam na wakacjach. Gdy wrócili z podróży byli zachwyceni tak , że postanawiają powtórzyć wycieczkę. Mówili , że w Egipcie jest pięknie. Jest dużo zabytków oraz ciekawych budowli. ( tutaj podopisuj jakieś zdania związane jakie są tam budowle itp. ) Myślę , że spodobała by się Panu wycieczka do Egiptu. Można się tam wiele dowiedzieć o samym tym mieście , a w dodatku można spędzić mile czas i odpocząć od codziennych zajęć.
Mam nadzieję , że przez mój list postanowi się Pan wybrać do Egiptu. Gdy Pan wróci z wycieczki czekam na relacje jak się Panu podobało. Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam.

Jan Kowalski
2 3 2