Odpowiedzi

2009-11-09T17:15:36+01:00
20 % - 8,4
100% - x
x= 100% * 8,4 / 20%
x= 42

55% - 110
100% - x
x=100*110/55
x=200

33⅓ % - 11
100 % - x
x=100*11/33⅓
x=33

0,5% - 9,5
100% - x
x= 100*9,5/0,5
x=1900

150% - 90
100% - x
x= 100*90/150
x=60
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:18:07+01:00
Znajdz liczbe ktorej 20%to 8,4 55%to 110 33i jedna trzecia to 11 0,5% to 9,5 150% to 90

8,4 - 20%
x- 100%
x=42

55%- 110
100%- x
x=200

33 i jedna trzecia% - 11
100 - x
x= 1100 / 33 i jedna trzecia

0,5% - 9,5
100- x
x=1900

150%- 90
100%- x
x= 60
2009-11-09T17:21:43+01:00
Znajdz liczbe ktorej 20%to 8,4 55%to 110 33i jedna trzecia to 11 0,5% to 9,5 150% to 90
•20% to 8,4
20%x=8,4
0,2x=8,4 |÷0,2
x=42

•55% to 110
55%x=110
0,55x=110
x=200

•33⅓% to 11
33⅓%x=11
33,3%x=11
0,333x=11
x≈30

•0,5% to 9,5
0,5%x=9,5
0,005x=9,5
x=1900

•150% to 90
150%x=90
1,5x=90
x=60
:)