Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:16:48+01:00
Nie lubię filmów kryminalnych ponieważ nie są interesujące.
Pokazują najczęściej przemoc której nie chwale.
Najczęściej filmy kryminalne zmieniają się w bieganinę najlepszych aktorów po planie skakanie po autach itp.
2009-11-09T17:17:51+01:00
Filmy kryminalne obrazują przemoc w każdym calu, nie lubią ich oglądać ponieważ zawierają dużo krwawych scen. W tych filmach głownym wątkiem jest policja i ludzie z pod prawa którzy nie boją się nikogo i niczego. Przez oglądanie tych filmów człowiek staje się nadmiar agresywny a nawet czasem utożsamia się z bohaterami naśladując ich w ciemno w konsekwencji dochodzi do tragicznych sytuacji gdzie to syn zabił bogu winnego przechodnia.
2009-11-09T17:21:19+01:00
Nie lubię filmów kryminalnych gdyż kręcą się tylko wokół jednej akcji.