Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:49:28+01:00
Mocne strony : wojownicy osłonięci z każdej strony,postrach i dezorientacja dla wrogów
Słabe strony: mało sprawna wymiana wojowników(zastępowanie) po polegnięciu danego z nich, słabe możliwości walki na górzystych terenach,a Gracja jest górzysta
2. Związek morski : Ateny
Związek helleński: Sparta
Związek peloponeski : Ateny

Pozdrawiam ! ;D
M.
2009-11-09T18:20:33+01:00
Mocne: wojownicy byli bezpieczni poniewaz gdy jeden rzad zolnierzy stracil zycie kolejny rzad toczyl walke
Slabe: to ze ci zolnierze nie byli zbyt sprytni i nie umieli dobrze walczyc