Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-09T17:26:41+01:00
Domyślam się, że tym czworokątem będzie kwadrat.

Jego bok wynosi √36 cm² = 6 cm

Koło wpisane ma promień równy 1 / 2 długości boku, czyli 3 cm.

Koło opisane ma promień równy 1 / 2 długości przekątnej kwadratu, czyli:
(1 / 2) a √2, gdzie a jest długością boku kwadratu,
(1 / 2) * 6 cm √2 = 3 √2 cm

Pozdro)

3 4 3
2009-11-09T17:32:28+01:00
P = 36 cm^2
P = a^2
36 = a^2
6 = a
r koła wpisanego = ½ × 6 = 3 cm
a√2 = 6√2
r koła opisanego = ½ × 6√2 = 3√2 cm
6 5 6